Før og etter: Det “røde” rommet

Da er det endelig tid for å vise frem før og etter bilder fra det “røde” rommet. Dette er et av rommene på loftet.

Mannen kastet ut teppene samme dag som vi overtok huset, og vinduet ble byttet en av de første dagene etter at vi flyttet inn. Her var vinduet så råttent at da det ble åpnet, så sto vi med det i hendene, vi trengte ingenting av verktøy for å få det løst. Skikkelig skummelt med andre ord! Resten av veggen rundt vinduet ble revet, og det ble skiftet kledning på utsiden av huset.

FØR bildet er hentet fra annonsen som lå på finn.no

førbilde

Ettersom vi hadde kjøpt oss et renoveringsprosjekt på 350 kvm, ble ikke dette rommet på loftet prioritert mer når vi hadde ordnet det som måtte gjøres med en gang. Rommet har derfor stått tomt siden den gang.

IMG_4757

Nå, 21 måneder seinere, kan vi endelig ta i bruk rommet! Flinke mannen min har isolert, platet veggen, sparkelt og malt!

IMG_4830

Han har også snekret en sofa/gjesteseng.

IMG_4758

Jeg har innredet rommet med ting jeg allerede hadde i hus, så det eneste nye jeg har kjøpt her er blomsten på bordet.

IMG_4867

Flere bilder fra andre vinkler kommer etter hvert som det blir ferdig. Jeg har blandt annet satt inn et gammelt skap som jeg har hatt stående i garasjen det siste året…

Etiketter: ,