Skapet er ferdig!!!

For en liten stund siden viste Svenngården en DIY der hun hadde gitt et skap på barnerommet en makeover. Jeg forelsket meg hodestups!

Flaks for meg hadde jeg et slikt gammelt skap stående som jeg ikke helt visste hvor jeg skulle plassere. Etter å ha sett bildene var planen klar. Skapet skulle få vinduer og flytte inn på jenterommet!

skapet (2)

Jeg er veldig glad i de fine utskjæringene på skapet, så jeg valgte å beholde mest mulig av de (fjernet kun noen små på dørene). I tillegg til å lage vinduer måtte vi slå ut de eksisterende hyllene/skuffene som var inne i skapet, og lage nye - slik at det skulle se fint ut gjennom vinduene.

skapet (3)

Nå henger noen av  kjolene til lillesøster på en nydelig gammel rekvepinne, festet med litt naturtråd! Jeg er så glad i slike små detaljer!

skapet (5)

Nå mangler det kun dørhåndtak og noen små bein under skapet… Må bare bestemme meg for hvordan jeg vil ha det først…

Ønsker dere en fiiin torsdagskveld! Snart er det helg, og jeg skal jobbe!

Etiketter: ,